Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S
Mobilbanken

Nu kommer en ny version av vår app

Mobilbanken

Vi har börjat uppdatera vår app. I juni kommer alla våra kunder med automatisk uppdatering ha fått den nya versionen. Den får ny design, fler funktioner och det blir enklare att hitta det du söker.
Om du har inställningen automatisk uppdatering av appar på din mobiltelefon, behöver du inte göra någonting. Har du inte automatisk uppdatering, behöver du installera den nya versionen manuellt. Det gör du via App Store eller Google Play.

Under en övergångsperiod finns inte allt på plats i nya appen

Under en övergångsperiod finns inte allt på plats i nya appen

Funktioner som fortfarande är under utveckling:
- Spara och placera
- Administration av ditt barns banktjänster (t ex aktivering av internetbanken ung och Swish)
- Administration av Swish (t ex ändra beloppsbegränsningar)

Under en övergångsperiod finns dessa funktioner i en separat app: Sparbanken spara och placera. Appen laddar du ner via App Store eller Google Play.

Här hittar du mer information om övergångsperioden

Vad är nytt?

Vad är nytt?

  • Ansöka om och få privatlån utbetalt direkt via appen.
  • Kommunicera direkt med oss på banken i appen.
  • Signera avtal och dokument i appen.
  • Nytt utseende och enklare navigering

Guider för vår nya app

Betala och överföra

Dra och släpp för att snabbt överföra

Ladda ner

Logga in

Snabbsaldo

Behöver du hjälp?

Frågor och svar

Här hittar du de vanligaste frågorna om vår app.

Vanliga frågor och svar

Digital Support 0771-97 75 12 svarar på dina frågor om våra digitala tjänster alla dagar dygnet runt, med undantag för storhelger. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan.
Har du frågor om BankID ringer du vår BankID-support 010-49 49 188.

Stäng Skriv ut